Dit custom framemateriaal uit onze eigen carbonfabriek is gemaakt van hoogwaardig ruw carbon met een uitstekende verhouding tussen stijfheid en gewicht. De voorste framedriehoek wordt als één doorlopend stuk gevormd in een gepatenteerd productieproces dat Modified Monocoque Construction heet.
Vergelijk modellen |
||
Bekijk fiets | Bekijk fiets | |
Wielset
|
Giant SLR 1 36 Carbon Disc WheelSystem | Giant SLR 1 36 Carbon Disc WheelSystem |
---|---|---|
Shifters
|
Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 | Shimano 105 Di2 |
Crankset
|
Shimano Ultegra, 34/50 with Giant Power Pro power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm | Shimano 105, 34/50 XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm |
Voorvork
|
Advanced SL-grade composite, full-composite OverDrive Aero steerer, disc | Advanced SL-grade composite, full-composite OverDrive Aero steerer, disc |
Kleuren
|
Carbon/BlueDragonfly | Unicorn White/Black/Chrome |
ADVANCED CARBON
FULL CARBON VORK
De stuurbuis en vorkpoten zijn volledig gemaakt van Giants Advanced SL-grade carbon voor een laag gewicht en precieze handling.
OVERDRIVE AERO
De D-vormige stuurbuis en bijbehorende spacers zorgen voor een extreem aerodynamisch, gemakkelijker te onderhouden systeem met intern geleide rem- en derailleurkabels.
D-FUSE SLR/SL-ZADELPEN
De gepatenteerde zadelpen heeft een D-vormige carbon schacht om wegtrillingen beter te absorberen zonder de noodzaak van mechanische hulpmiddelen of speciale inserts. Dankzij de geoptimaliseerde carbon lay-up is de algehele compliance hoger dan bij de vorige generatie.
D-FUSE SLR/SL-STUUR
Het lichtgewicht carbon stuur met D-vormige buizen combineert comfort op de weg (40 procent meer compliance dan bij het ronde Contact-stuur) met een grotere trekstijfheid voor meer efficiëntie tijdens het sprinten en klimmen.
CONTACT SL AEROLIGHT-STUURPEN
Geïntegreerde stuurpen van carbon met interne kabelgeleiding verbetert de aero-prestaties en het uiterlijk. Het ontwerp is gebaseerd op tests in de windtunnel.
POWERCORE
Een massief oversized trapasgedeelte heeft een volledig geïntegreerd, 86 mm breed ontwerp. Asymmetrische liggende achtervorken creëren extra stijfheid aan de aandrijfkant en meer stabiliteit aan de niet-aandrijfkant.
TUBELESS WHEELSYSTEM
Dit tubeless ready WheelSystem van carbon, dat is gemaakt met de gepatenteerde Dynamic Balanced Lacing-technologie, biedt superieure efficiëntie, perfecte controle en comfort.
INTERNE KABELGELEIDING
Frame, stuur en stuurpen zijn voorzien van unieke kabelopeningen voor een strak, opgeruimd uiterlijk en goede prestaties.
SCHIJFREM-INTEGRATIE
Het frame en de vork zijn speciaal ontworpen voor flat-mount schijfremmen, inclusief 12 mm steekassen voor en achter. Dit zorgt voor betrouwbare remprestaties onder alle weers- en wegomstandigheden.